Chimkowska Angelika
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(2)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(1)
Autor
Bekker Alfred
(1676)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(637)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(494)
Chimkowska Angelika
(-)
Shakespeare William
(448)
Dickens Charles
(444)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(361)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(339)
Sienkiewicz Henryk
(301)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Konopnicka Maria
(280)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz
(252)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(236)
Zarawska Patrycja
(236)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Oficyna Wydawnicza Impuls Wojciech Śliwerski
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Conrad Joseph
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Stevenson Robert Louis
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Kipling Rudyard
(205)
Howard Robert E
(204)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Balzac Honoré de
(195)
Goethe Johann Wolfgang von
(195)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(194)
Kraszewski Józef Ignacy
(193)
Fabianowska Małgorzata
(191)
Prus Bolesław
(191)
Słowacki Juliusz
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Orzeszkowa Eliza
(186)
Zarawska Patrycja (1970- )
(185)
Alcott Louisa May
(184)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Verne Juliusz
(173)
Webb Holly
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Mickiewicz Adam
(168)
Muza
(166)
Wilde Oscar
(165)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Roberts Nora (1950- )
(157)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Marciniakówna Anna
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Zimnicka Iwona (1963- )
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Orwell George
(138)
Suchanek Andreas
(138)
Anton Uwe
(136)
Zola Émile
(136)
Dumas Alexandre
(135)
Supeł Barbara
(135)
Thurner Michael Marcus
(135)
Simenon Georges
(134)
Galdós Benito Pérez
(133)
Oetker
(133)
Summaries Leader
(133)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
skontrum
E-book
W koszyku
Forma i typ
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów. Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej. Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie. Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Co robić inaczej, by nie było tak jak zawsze?Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a potem efekt jo-jo. Mierzysz się ze zmianą w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Potrzebujesz rozwiązań, które angażują zespół, a nie utrwalają opór? Szukasz książki o zmianie, która opiera się na wynikach badań dotyczących ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco przynajmniej na jedno z powyższych pytań – ta książka jest właśnie dla Ciebie.To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian.Dla ludzi, którzy doświadczyli pozytywnej siły zmiany, stała się ona stylem życia.***Ta książka zmieniła moje myślenie o zmianie. Jeśli więc chcecie coś zmienić w swoim życiu prywatnym lub zawodowym, nie wahajcie się jej użyć.Dorota Wellman, dziennikarkaW tej książce wartość odnajdą zarówno ci, do których przemawia wiedza naukowa, jak i ci, którzy wierzą w praktyczne rozwiązania i są w stanie podjąć działanie tylko wtedy, gdy mają pod ręką sprawdzone narzędzia. A tych w książce Angeliki jest wiele. Ale ta publikacja to nie tylko poradnik. Ta książka ma duszę i to czyni z niej pozycję wyjątkową. Sprawdźcie sami.Olga Kozierowska, dziennikarka, trenerka biznesu, twórczyni projektu Sukces Pisany SzminkąZmęczony krzykliwymi książkami o niczym, utkanymi pasją albo entuzjazmem debiutanta, zajrzałem do tekstu Angeliki i zostałem nim... mocno zaskoczony. Do końca. Jednakoż – właściwie zaskoczony, albowiem jest to podręcznik z ikrą.Z kobiecą troską. Z użytecznymi życiowo definicjami i przypisami. Z wrażliwością na faktyczne potrzeby rozwojowe.Z właściwą dozą przenikliwości autorskiej, co może potwierdzić cytat: „…przy trudnych wyzwaniach najlepiej sprawdza sie? niski poziom motywacji, a przy mniej skomplikowanych − wysoki”. Czy ta książka jest trudnym wyzwaniem? Sprawdźcie sami. Bezapelacyjnie rekomenduję.Robert Krool, mediator, mentor, prezes zarządu Fundacji LifeSkillsAngelika Chimkowska – zajmuje się oswajaniem zmian dla osób indywidualnych i organizacji biznesowych jako trener, mówca i autorka poczytnego bloga angelikacafe.com. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w dużych korporacjach. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW, a także członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej