Garbarski Lechosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
IBUK Libra
(1)
Legimi
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(2)
Autor
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(637)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(494)
Garbarski Lechosław
(-)
Shakespeare William
(448)
Dickens Charles
(444)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(361)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(339)
Sienkiewicz Henryk
(301)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Konopnicka Maria
(280)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz
(252)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(236)
Zarawska Patrycja
(235)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Oficyna Wydawnicza Impuls Wojciech Śliwerski
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Conrad Joseph
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Stevenson Robert Louis
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Kipling Rudyard
(205)
Howard Robert E
(204)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Balzac Honoré de
(195)
Goethe Johann Wolfgang von
(195)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(194)
Kraszewski Józef Ignacy
(193)
Fabianowska Małgorzata
(191)
Prus Bolesław
(191)
Słowacki Juliusz
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Orzeszkowa Eliza
(186)
Zarawska Patrycja (1970- )
(186)
Alcott Louisa May
(184)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Verne Juliusz
(173)
Webb Holly
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Mickiewicz Adam
(168)
Muza
(166)
Wilde Oscar
(165)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Roberts Nora (1950- )
(157)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Marciniakówna Anna
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Zimnicka Iwona (1963- )
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Suchanek Andreas
(138)
Orwell George
(137)
Anton Uwe
(136)
Zola Émile
(136)
Dumas Alexandre
(135)
Supeł Barbara
(135)
Thurner Michael Marcus
(135)
Simenon Georges
(134)
Galdós Benito Pérez
(133)
Oetker
(133)
Summaries Leader
(133)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Akiki, Bassem (1983- )
(1)
Andrus, Artur (1971- )
(1)
Burczyk, Olimpia
(1)
Burczyk, Paweł (1969- )
(1)
Burza mózgów
(1)
Błaszczyk, Bolesław (1969- )
(1)
Diagram Ishikawy
(1)
Drozda, Tadeusz (1949- )
(1)
Egurrola, Agustin (1968- )
(1)
Galiński, Piotr (1959- )
(1)
Jakowicz, Krzysztof (1939- )
(1)
Jaślar, Krzysztof
(1)
Kamiński, Emilian (1952- )
(1)
Kałuszko, Andrzej
(1)
Konkurencja
(1)
Kopeć, Izabela (1970- )
(1)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kreatywność
(1)
Marketing
(1)
Maśluszczak, Franciszek (1948- )
(1)
Miaskiewicz, Małgorzata
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Niepowodzenie
(1)
Obłój, Krzysztof (1954- )
(1)
Ozner, Anna
(1)
Pilipiuk, Andrzej (1974- )
(1)
Redestowicz, Kamil
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Sztuki wizualne
(1)
Tabęcki, Hadrian Filip (1975- )
(1)
Trybała, Marzena (1950- )
(1)
Tym, Stanisław (1937- )
(1)
Współdziałanie
(1)
Świętochowski, Szymon
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
E-book
W koszyku
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej