Kożusznik Barbara
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(1)
Autor
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Doyle Arthur Conan
(637)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(494)
Kożusznik Barbara
(-)
Shakespeare William
(448)
Dickens Charles
(444)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(361)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(339)
Sienkiewicz Henryk
(301)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Konopnicka Maria
(280)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz
(252)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(236)
Zarawska Patrycja
(236)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Oficyna Wydawnicza Impuls Wojciech Śliwerski
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Conrad Joseph
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Stevenson Robert Louis
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Kipling Rudyard
(205)
Howard Robert E
(203)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Andersen Hans Christian
(195)
Balzac Honoré de
(195)
Goethe Johann Wolfgang von
(195)
Mark William
(195)
Kraszewski Józef Ignacy
(193)
Fabianowska Małgorzata
(191)
Prus Bolesław
(191)
Słowacki Juliusz
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Orzeszkowa Eliza
(186)
Zarawska Patrycja (1970- )
(185)
Alcott Louisa May
(184)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Verne Juliusz
(173)
Webb Holly
(173)
Кир Булычев
(171)
Александрова Наталья
(169)
Mickiewicz Adam
(168)
Muza
(166)
Wilde Oscar
(165)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Roberts Nora (1950- )
(157)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Marciniakówna Anna
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Scott Walter
(145)
Leblanc Maurice
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Zimnicka Iwona (1963- )
(141)
Cooper James Fenimore
(139)
Orwell George
(138)
Suchanek Andreas
(138)
Anton Uwe
(136)
Zola Émile
(136)
Dumas Alexandre
(135)
Supeł Barbara
(135)
Thurner Michael Marcus
(135)
Simenon Georges
(134)
Galdós Benito Pérez
(133)
Oetker
(133)
Summaries Leader
(133)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kadry
(1)
Organizacje
(1)
Zachowanie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Uwarunkowania zachowań organizacyjnych
Zachowanie jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki
Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych
Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach
Pozytywna wizja człowieka w organizacji - zarządzanie sobą
Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji
Modele uczestnictwa człowieka w organizacji - mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji
Założenia dotyczące racjonalno-ekonomicznej natury człowieka
Założenia modelu człowieka społecznego
Samorealizacja człowieka w pracy
Kontrakt psychologiczny
Cele i oczekiwania pracowników
Czynniki motywujące człowieka do pracy
Uczestnictwo organizacji a zaspokajanie potrzeb jednostki
Psychologiczna wartość pracy a wymiary pracy
Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych
Zasoby osobiste-klasyfikacja i właściwości
Idea Aktor-Kreator-Inspirator-Twoja wewnętrzna załoga
Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzanie
Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji
Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów
Podstawowe obszary badń. Definicje grupy
Badania Hawthorne
Spójność grupy
Wielkość grupy
Normy grupowe
Fazy rozwoju grupy
Problemy międzygrupowe w organizacji
Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej
Zespoły w organizacji
Główne elementy zespołu pracowniczego
Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego
Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu
Bariery efektywności zespołu
Efektywny zespół
Podmiotowość zespołu
Koncepcje efektywnego kierowania
Style kierowania
Sytuacyjne koncepcje sterowania
Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera
Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta
Koncepcja sytuacyjna Vrooma
Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda
Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa
Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi
Przywódzca czy menedżer
Definiowanie zarządzania i przywództwa
Relacja wpływu a relacja władzy
Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni
Zamierzona zmiana a produkcja
Produkcja i sprzedaż dóbr i (lub) usług
Kim jest przywódca w odróżnieniu od menedżera?
Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra
Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzieklonej
Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra
Kierowanie partycypacyjne
Kierowanie przez delegowanie
Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji
Komunikowanie się w organizacji
Komunikacja interpersonalna
Komunikowanie się z innymi ludźmi
Rodzaje komunikacji interpersonalnej
Komunikacja na poziomie grupy
Obserwacja zachowań w czasie narad
Asertywność zachowania w czasie narady
Komunikacja publiczna
Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej
Analiza treści wystąpienia
Analiza formy wystąpienia
Przygotowanie wystąpienia publicznego
Metody twórczego diagnozowania i rozwiązywania problemów na forum publicznym
Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach publicznych
Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany
Organizacja jako złożony system
Organizacja a otoczenie
Efektywność organizacyjna
Naturalny charakter zmienności organizacji
Zmiana a sytuacja innowacyjna
Etapy procesu przyswajania innowacji
Opór wobec innowacji
Indywidualny opór wobec zmian
Kultura organizacyjna
Pojęcie kultury organizacyjnej
Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej
Wymiary kultury organizacyjnej
Kultura narodowa czy kultura różnorodności
Zarządzanie przez cele
Koła jakości
Organizacje i zespoły wirtualne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
E-book
W koszyku
W książce omówiono kompetencje niezbędne do skutecznej pracy kadry badawczej oraz kadry wsparcia wraz z oceną poziomu ich rozwoju. W Europie i na świecie powoli, ale systematycznie rośnie liczba uczelni doceniających kwestię zarządzania potencjałem pracowników uczelni z wykorzystaniem koncepcji kompetencji, jednak ciągle jest to dla wielu uczelni dość nowatorskie podejście. Przedstawione w niniejszej publikacji wyniki badań potwierdzają złożoność omawianych zagadnień. W sposób szczególny dotyczy to poszukiwań zależności między kompetencjami a efektywnością na poziomie poszczególnych pracowników, zespołów badawczych (wraz ze wspierającymi ich pracownikami) jak i całych uczelni. Warto zacząć od stwierdzenia, że kompetencje społeczne stanowią znaczący komponent w zbiorze kompetencji zawodowych – zarówno kadry badawczej jak i kadry wsparcia. Można zaobserwować dość wyraźne zróżnicowanie ocen, a także występowanie różnicy między oczekiwaniami a oceną (czyli tzw. „luka kompetencyjna”). Ważne są także wnioski dotyczące nie tylko poziomu oczekiwań i ocen poszczególnych kompetencji, lecz także ich związku z efektywnością. Okazuje się na przykład, że w przypadku stanowiska asystenta największe znaczenie przy osiąganiu wysokiej efektywności miały takie kompetencje, jak myślenie analityczne, sumienności i współpraca. natomiast w przypadku adiunkta kluczowe znaczenie miały ponadprzeciętne kompetencje w zakresie dążenia do rezultatów i organizacji pracy własnej. Naszym zdaniem potwierdza to tezę, że rozwój pracowników naukowych jest wielowątkowym procesem, w którym różne kompetencje odgrywają kluczową rolę na różnych etapach tego procesu. Nie wystarczy być wyłącznie „silnym merytorycznie”, aby osiągnąć sukces. To ważne przesłanie szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową. Warto na koniec podkreślić, że kompetencje grup pracowniczych (kadry badawczy oraz kadry wsparcia) nie mogą być rozwijane osobno, ale zawsze w ścisłym połączeniu ze sobą. Nie wystarczy mieć doskonałych naukowców, aby budować silną naukowo uczelnię. Równie ważne jest wzmacnianie potencjału zespołów wsparcia i w tym zakresie – jak się wydaje – polskie uczelnie mają sporo do zrobienia. Autorzy to zespół interdyscyplinarny reprezentujący psychologię, nauki o zarządzaniu i jakości i prawo. Autorzy są przedstawicielami zarówno kadry badawczej uczelni wyższych jak i grupy pracowników wsparcia badań. Reprezentują różne poziomy zatrudnienia – od stanowisk profesorskich do doktorantów, od kierowników jednostek do pracowników szeregowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej