Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(68)
Forma i typ
Książki
(68)
Proza
(22)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(67)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(10)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(54)
Wypożyczalnia dla dzieci
(1)
Filia Kliniska Wielkie
(2)
Filia Mosty
(2)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Fisk Peter
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Barlow Janelle
(1)
Bernacki Marek (1965- )
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Blythe Jim
(1)
Bolesta-Kukuka Krystyna T. (-2004 )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dussel Mirko
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Fryzowska Danuta
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hajduk Grzegorz
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Kalbarczyk Małgorzata
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kornobis Piotr
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kramer Teodor
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Król Marek
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Love John F
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Maly Beate (1970- )
(1)
Martin Neale
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Moryl beata
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Nowak Marta (finanse)
(1)
Nowakowski Robert
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pinskey Raleigh
(1)
Pociecha Józef (1947- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rybiński Krzysztof (1967- )
(1)
Sadowski Adam
(1)
Samson- Banasik Aleksandra
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Shaw Bob
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Silbiger Steven (1961- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Stachura Ewa
(1)
Staszyńska Katarzyna Maria
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Studziński Adam
(1)
Styś Aniela
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Taranko Teresa
(1)
Thompson Mark
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Trawka Dominika
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(65)
nieznany (po)
(2)
nieznany (a+n)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Dorośli
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Kobieta
(2766)
Przyjaźń
(2419)
Miłość
(2348)
Rodzina
(2144)
Tajemnica
(2069)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1465)
Śledztwo i dochodzenie
(1400)
Nastolatki
(1168)
Zabójstwo
(1070)
Magia
(937)
Uczucia
(902)
Rodzeństwo
(861)
Zwierzęta
(861)
Wybory życiowe
(852)
Dziewczęta
(758)
Małżeństwo
(691)
Dzieci
(651)
Sekrety rodzinne
(636)
Uczniowie
(602)
Trudne sytuacje życiowe
(600)
Relacja romantyczna
(586)
Literatura dziecięca polska
(579)
Policjanci
(571)
Życie codzienne
(558)
II wojna światowa (1939-1945)
(554)
Boże Narodzenie
(510)
Osoby zaginione
(489)
Polska
(479)
Podróże
(456)
Przestępczość zorganizowana
(427)
Psy
(419)
Ludzie a zwierzęta
(404)
Niebezpieczeństwo
(403)
Zakochanie
(397)
Zemsta
(395)
Pop
(393)
Uprowadzenie
(390)
Matki i córki
(372)
Koty
(370)
Poszukiwania zaginionych
(362)
Władcy
(356)
Humor
(354)
Chłopcy
(348)
Arystokracja
(343)
Wakacje
(336)
Marzenia
(334)
Żydzi
(334)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Prywatni detektywi
(326)
Mężczyzna
(316)
Opowiadanie dziecięce polskie
(316)
Superbohaterowie
(315)
Dziecko
(306)
Ojcowie i córki
(306)
Spisek
(304)
Dziennikarze
(303)
Literatura polska
(302)
Wydawnictwa popularne
(299)
Ludzie bogaci
(297)
Polityka
(297)
Wychowanie w rodzinie
(294)
Zdrada
(291)
Śmierć
(285)
Czarownice i czarownicy
(284)
Wojna
(283)
Samotność
(280)
Opowiadanie dziecięce polskie – 21 w.
(279)
Walka dobra ze złem
(277)
Poezja polska
(271)
Historia
(264)
Kłamstwo
(258)
Wsie
(258)
1901-2000
(253)
Seryjni zabójcy
(252)
Stworzenia fantastyczne
(250)
Władza
(248)
Wydawnictwa dla dzieci
(243)
Krainy i światy fikcyjne
(240)
Szczęście
(240)
Studenci
(237)
Biografie
(236)
Szkoły
(234)
Język polski
(233)
Młodzież
(231)
Opowiadania i nowele
(229)
Pomaganie
(228)
Pisarze
(227)
Walka
(226)
Las
(223)
Literatura dziecięca
(219)
Poezja dziecięca polska
(210)
Kradzież
(207)
Książki dla małych dzieci
(205)
Duchy
(201)
Opieka nad zwierzętami
(197)
Przemoc
(197)
Strach
(196)
Wychowanie
(195)
Trauma
(193)
Dojrzewanie
(192)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chiny
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(4)
Monografia
(3)
Reportaż
(3)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Historia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób przedstawia instrumenty komunikacji, wybór mediów reklamy, działania public relations, rolę marki, opakowania i merchandisingu w promocji i rozwoju produktów, przydatności wystaw i targów do realizacji celów promocyjnych oraz możliwości stworzone przez nowe media w komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Mosty
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Marketing w praktyce
Potrzeby i popyt
Produkt, jakość i zadowolenie klienta
marketing business- to- consumer (B2C, marketing konsumencki)
Marketing usług
Marketing handlowy
Marketing międzynarodowy
Marketing organizacji non- profit
Marketing funkcji przedsiębiorstwa
Proces marketingowy- realizacja
Rynki i grupy docelowe- racja stanu
Podmioty i czynniki rynkowe
Rynek właściwy (relewantny)
Badania marketingowe- przewaga dzięki informacji
System marketingowo- informacyjny
Wewnętrzne źródła informacji
Zewnętrzne źródła informacji
proces badańmarketingowych
Prognozy jakościowe (metoda intuicyjna)
prognozy ilościowe (metoda systematyczna)
Analiza marketingowa (popularne modele graficzne)
Makrootoczenie- trendy i zjawiska
Analiza SWOT
Analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera)
Mapa rynku
Ideał marketingowy
Zasady sukcesu rynkowego
Strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe
Decyzje strategiczne
Strategiczne jednostki biznesowe
Marketing mix (kompozycja marketingowa)
Narzędzia marketingowe
Warunki efektywnego stosowania narzędzi marketingowych
Polityka produktowa
Polityka cenowa: aktywny pricing dla lepszych efektów
Polityka dystrybucyjna
Polityka komunikacyjna: rozbudowa widocznych kompetencji
Planowanie marketingowe i jego realozacja
Corporate identity: osobowość przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall - Warszawa Past. Wydaw. Ekonomiczne S.A. 1999Eyd. 2 zmienione - 200 s.; rys., wykr. 21 cm
(Marketing bez Tajemnic)
Autor
Forma i typ
Strategia reklamy
Plan mediów
Reklama telewizyjna
Reklama prasowa
Reklama radiowa
Reklama zewnętrzna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Egzemplarze są obecnie niedostępne
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Marketing menadżerski
Model Trzech Dychotomii S. Hunta
Marketing AMA
Taksonomia Hunta- Burnetta
Marketing społeczny
Marketing W. Aldersona
Marketing interesariuszy
Stakeholder marketing
Marketing zrównoważony
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana żądza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach. „Odchodząc, należy zostawić świat w lepszym stanie, niż ten, w jakim go zastaliśmy” – zwykł mówić Arthur Sackler. Wybitny reporter Patrick Radden Keefe przedstawia historię rodziny, która z rzekomej troski o pacjentów uczyniła listek figowy dla swojej zachłanności. Imperium bólu to porażająca opowieść o ambicji i filantropii, o zbrodniach i bezkarności. O korumpowaniu publicznych instytucji, o chciwości i władzy. To także historia stulecia amerykańskiego kapitalizmu i świata, w którym pieniądz i sława wygrywają z etyką i człowieczeństwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
skontrum
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej