Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(36)
Forma i typ
Książki
(35)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(4)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(31)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Brunson Russell
(2)
Kempiński Krzysztof
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hollins Peter
(1)
Hoover Ryan
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Kosiorek Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Michalak Katarzyna (marketing)
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Portnoy Brian
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Reiter Marian (1874-1943)
(1)
Richards Carl (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Thompson Mark
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Waryszak Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
101-200
(1)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(6)
Menedżerowie
(5)
Dorośli
(2)
Informatycy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
18+
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(7)
Sukces
(6)
Media społecznościowe
(5)
Instagram
(4)
Marketing
(4)
Reklama
(4)
Twitter
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Informatycy
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marka osobista
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Strategia marketingowa
(3)
YouTube
(3)
Bogactwo
(2)
Customer Experience
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
E-konsumenci
(2)
Facebook
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Internet
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sens życia
(2)
Snapchat
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
TikTok (aplikacja mobilna)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Algorytmy
(1)
AliExpress
(1)
Alibaba
(1)
Allegro
(1)
Allegro Lokalnie
(1)
Amazon
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Aplikacje e-sklepowe
(1)
BHP
(1)
Baby boomers
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Big Data
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Bojkot gospodarczy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Brandling
(1)
Branża informatyczna
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Chat GPT
(1)
Cnota (filozofia)
(1)
Community manager
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdinvesting
(1)
Deepfake
(1)
Depresja
(1)
Dobro
(1)
E-biznes
(1)
E-biznesplan
(1)
E-klient
(1)
E-marketing
(1)
E-sklep
(1)
E-usługi
(1)
Ebay
(1)
Ekstrawersja
(1)
Emocje
(1)
Etyka
(1)
FOMO
(1)
Fake news
(1)
Fałyszwe informacje
(1)
Finanse osobiste
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fonoholizm
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Google Ads
(1)
Google Analytics
(1)
Google Moja Firma
(1)
Google Trends
(1)
Google zakupy
(1)
Gumtree
(1)
Hasztagi
(1)
IPO
(1)
Influencerzy
(1)
Influencerzy społecznościowi
(1)
Informacyjny wpływ społeczności
(1)
Infuencer
(1)
Innowacje organizacyjne--zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Chiny
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(28)
Podręcznik
(2)
Reportaż
(2)
Traktat
(2)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski. W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka. Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie ― jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Giełda : poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 427, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych- autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najwaniejsze teriny, jakimi posługują się bywalcy ryków fiansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów- ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Rekrutacja w IT / Michał Kosiorek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 212, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Branża IT jest, delikatnie mówiąc, nietypowa. Poza nielicznymi- jak specjaliści od sprzętu- większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowanie i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego końca świata, w ramach międzynarodowych zespołów, których czlonkowie spotykają się ewentualnie via komunikatory i na zebraniach online. I wszystko to potrafi zadziwiająco sprawnie funkcjonować. Skoro tak, skoro firmy z branży informatycznej są tak bardzo "zdalne", może także pracownicy HR, może również rekruterzy byliby w stanie funkcjonować bez pojawiania się w biurze? Czytać maile na plaży na Bali, Zanzibarze czy choćby we Wloszech. Realizować powierzone sobie zadania w sposób uporządkowany i systematyczny, o godzinie, która najbardziej im odpowiada. I zarabiać przy tym kwoty rzędu kilkudziesięciu tysięcy na miesiąc. Jeśli taka wizja pracy w roli rekrutora w IT do Ciebie przemawia i teraz się zastanawiasz, jak zmienić wizję w rzeczywistośc, to przestań marzyć, a zacznij czytać tę ksiązkę. Jej autor konkretnie krok po kroku pokaże Ci, co musisz zrobić, by dołączyć do światowej armii digital recruiter nomads i pracować, skąd chcesz, jak chcesz i w godzinach, które Ci odpowiadają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z Twoich towarów lub usług? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz , jak dotrzeć do osób, które są Twoimi wymarzonymi odbiorcami? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają się relacje z partnerami biznesowymi? A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco- ta ksiązka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, by stanowiła przewodnik po mapie podróży Twojego klienta. Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze, nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz ich potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz klientowi, wyznaczając trasę podróży. Dzięki tej książce, która wyjaśnia zarówno teorię jak i aspekty praktyczne, krok po kroku zaplanujesz proces tworzenia jego ścieżki. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak zastosować pozyskaną wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy. Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym. Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
W social mediach autentyczność to potęga-ludzie jądoceniają i nagradzają. przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż czlowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym glosem, skspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta ksiązka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i-oczywiście-autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźniz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówie sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań-dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
W swojej najnowszej książce Paulina i Roman Polko mierzą się z otaczającym nas światem i poszukują odpowiedzi na pytanie, czym jest tak zwana normalność, oznaczająca czas niepewności, częstych zmian, trudnych decyzji i opuszczania strefy komfortu. Autorzy udowadniają, że spokojne trzydziestolecie 1989-2019 w Europie Środkowej wcale nie było normą, tylko pewnego rodzaju przerywnikiem w burzliwej historii tego regionu. Opisują Źródła już zaistniałych problemów. Wykazują, na jakie jeszcze wyzwania powinniśmy się przygotować. I dają nadzieję. Ponieważ nad kryzysem da się zapanować, mozna wyciągnąc z niego konstruktywne wnioski i-kto wie-może nawet "wygrać" go dla siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Jak zarabiać na kryptowalutach / Tomasz Waryszak. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 230, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami wojskowi potrafią sobie poradzić, wszak na tym polega ich praca- nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355/359 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej