Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(195)
Forma i typ
Książki
(194)
Publikacje naukowe
(73)
Publikacje fachowe
(62)
Poradniki i przewodniki
(40)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacja fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(187)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(19)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(165)
Audiobooki
(1)
Filia Kliniska Wielkie
(2)
Filia Mosty
(3)
Autor
Sułkowski Łukasz
(5)
Sałbut Bartosz
(4)
Wędzki Dariusz (1970- )
(4)
Malcherek Monika
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Bińczycki Wiesław
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Bucki Piotr
(2)
Dorocki Sandra
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kempiński Krzysztof
(2)
Kocój Ewa
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Puciato Daniel
(2)
Saniuk Sławomir
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Stańczyk Izabela
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Łukasiński Wiesław
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Ballé Michael (1965- )
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Banaś Józef (1950- )
(1)
Barber Lionel (1955- )
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Baron Angela
(1)
Barska Anetta
(1)
Bażyńska-Chojnacka Katarzyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Berger Jonah
(1)
Białek Maja
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Blythe Jim
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Brill Jonathan
(1)
Broadwell Renee
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chaize Jacques (1950- )
(1)
Chandler M. Tamra
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chojnacki Piotr
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Ciach Katarzyna
(1)
Cichosz Adam
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Collins Phillip
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerwonka Piotr
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Danilewicz Dariusz (ekonomia)
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dolot Anna
(1)
Doroba Anita
(1)
Dunal Patryk
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Edwards Jim
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Ferguson James (1953- )
(1)
Ferguson Niall (1964- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fiume Orest J
(1)
Foryś Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(137)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(182)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(195)
Język
polski
(190)
nieznany (po)
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(27)
Przedsiębiorcy
(20)
Dorośli
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. public relations
(3)
Doradcy personalni
(2)
Ekonomiści
(2)
Handlowcy
(2)
Informatycy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Studenci
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Adwokaci
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Księgowi
(1)
Liderzy
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Projektant aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(34)
Przedsiębiorstwo
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Marketing
(17)
Kadry
(15)
Marketing cyfrowy
(12)
Innowacje
(11)
Przywództwo
(11)
Techniki sprzedaży
(11)
Menedżerowie
(10)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Sprzedaż
(9)
Media społecznościowe
(8)
Organizacja
(8)
Reklama
(8)
Sztuczna inteligencja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Kapitał ludzki
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marka (ekonomia)
(7)
Model biznesowy
(7)
Sukces
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Motywacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Zaangażowanie pracowników
(6)
Coaching
(5)
Finanse
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Logistyka
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Praca zespołowa
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie relacjami z klientami
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
COVID-19
(4)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Internet
(4)
Klient
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Konsumenci
(4)
Pracownicy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Relacje biznesowe
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Badania jakościowe
(3)
Customer Experience
(3)
Finanse publiczne
(3)
Informatycy
(3)
Instytucje kultury
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje medialne
(3)
Komunikacja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kontrola zarządcza
(3)
Kreatywność
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kultura
(3)
Marka osobista
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca zdalna
(3)
Produkcja
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Psychologia pracy
(3)
Płaca
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Ryzyko
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Transformacja cyfrowa
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Znak towarowy
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Adaptacja zawodowa
(2)
Administracja publiczna
(2)
Algorytmy
(2)
Audyt
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Automatyzacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Big data
(2)
Biznesplan
(2)
Bogactwo
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Temat: czas
2001-
(59)
1901-2000
(13)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
2000-
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(30)
Billund (Dania)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Litwa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(66)
Opracowanie
(36)
Monografia
(29)
Podręcznik
(24)
Publikacje fachowe
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(6)
Podręczniki
(6)
Raport z badań
(4)
Poradniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1338)
Edukacja i pedagogika
(808)
Socjologia i społeczeństwo
(640)
Psychologia
(631)
Medycyna i zdrowie
(574)
Zarządzanie i marketing
(195)
Kultura i sztuka
(318)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(307)
Biologia
(300)
Literaturoznawstwo
(281)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(269)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(265)
Rozwój osobisty
(258)
Religia i duchowość
(214)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(205)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(169)
Etnologia i antropologia kulturowa
(128)
Informatyka i technologie informacyjne
(122)
Hobby i czas wolny
(117)
Podróże i turystyka
(114)
Językoznawstwo
(112)
Kultura fizyczna i sport
(106)
Kulinaria
(102)
Geografia i nauki o Ziemi
(100)
Filozofia i etyka
(93)
Praca, kariera, pieniądze
(91)
Fizyka i astronomia
(89)
Styl życia, moda i uroda
(87)
Media i komunikacja społeczna
(77)
Inżynieria i technika
(76)
Ochrona środowiska
(70)
Nauka i badania
(67)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(45)
Transport i logistyka
(41)
Matematyka
(32)
Architektura i budownictwo
(27)
Chemia
(27)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(22)
Dom i ogród
(17)
Archeologia
(11)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Fantastyka
(1)
Fizyka i astromomia
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Inżynieria środowiska
(1)
Polityka
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Szczepienia ochronne--historia
(1)
Szczepienia ochronne--psychologia
(1)
Turystyka i podróże
(1)
195 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 199 stron : ilustracje ; 21 cm.
XXI wiek to epoka informacji. A może raczej, nadmiaru informacji i bodźców. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, za to coraz bardziej przypomina śmietnik. Przyczyniają się do tego także marketerzy, którzy stale szukają skutecznych sposobów na przykucie uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł sredni czas koncentracji internautów wynosi 8 sekund- to tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści.Jednak ten trend, realizowany w niewłaściwy sposób, nie prowadzi do osiągnięciazadawalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: czego content marketing może się nauczy c z oper mydlanych, dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu, czy content marketing sprzedaje, czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na twoją strategię, jak być smart przy określaniu celów w marketingu tre ści, w czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa, czy twoja firma to Mędrzec czy Błazen, jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają a także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy matematyki dla ekonomistów / Józef Banaś. - Wydanie 2., 1. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 363, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik napisany specjalnie z myślą o studentach ekonomii i kierunków pokrewnych, takich jak zarządzanie, marketing, finanse czy ekonometria. Przedstawiono w nim pojęcia matematyczne, których znajomość jest bazą niezbędną do podjęcia nauki innych przedmiotów na tych kierunkach. W podręczniku ograniczono do minimum wykład teorii i skoncentrowano się na zilustrownaiu przedstawionego materiału odpowiednimi przykładami, które pozwolą wykształcić praktyczne umiejętności posługiwania się poznanymi pojęciami i narzędziami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ZAPRASZAMY NA NAJSŁYNNIEJSZE LUNCHE ŚWIATA. „Financial Times” zaprasza na „Lunch z liderami” – gość wybiera restaurację, a wydawca reguluje rachunek. Rozmówcy rozluźniają się przy jedzeniu i butelce wina i pozwalają sobie na otwartość, autentyczność, a nawet niedyskrecję. Z kim spośród wszystkich ludzi na świecie chciałbyś pójść na lunch? • Co tak naprawdę kryje się za prowokacjami Elona Muska na Twitterze? • Na co nie mógł sobie pozwolić Bernard Arnault, właściciel 70 luksusowych marek, od Louis Vuittona i Diora po Hennessy’ego i Dom Pérignon? • Jak Swietłana Aleksijewicz widzi dzisiejszą Rosję? • Dlaczego w Google DeepMind nad sztuczną inteligencją pracują filozofowie? • Czego nauczyła się od inwestorów aktorka Gwyneth Paltrow? W swojej kultowej rubryce „Financial Times” przez prawie 30 lat publikuje wywiady z wielkimi i najważniejszymi, ludźmi sukcesu, liderami, osobami, które kształtują świat i wpływają na bieg historii. Spotkaj się z największymi osobowościami ze świata biznesu, marketingu, finansów, polityki, sztuki i sportu. Sprawdź, czy twoja opinia na ich temat jest słuszna, poznaj ich najskrytsze tajemnice i dowiedz się, na czym polega sekret ich sukcesu. POZNAJ BLIŻEJ LUDZI, KTÓRZY ZMIENIAJĄ BIEG HISTORII. ROZDZIAŁ SPECJALNY! Sprawdź, o czym rozmawiano podczas jedynego w Polsce lunchu z „Financial Times”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem niniejszej monografii jest identyfikacja współczesnych kierunków rozwoju koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze kształtowania kompetencji pracowniczych. Ponadto zamierzeniem autorów jest opracowania katalogu tych kompetencji, które są aktualnie niezbędne do funkcjonowania organizacji w gospodarce cyfrowej i na silnie zmieniającym się rynku pracy. Dla tych określonych celów autorzy poszukują odpowiedzi na następujące pytania badawcze: 1. W jaki sposób Przemysł 4.0 determinuje organizację i funkcjonowanie współczesnych ptzedsiębiorstw? 2. Które wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi są najważniejsze w dobie czwartej rewolucji przemysłowej? 3. Które kompetencje organizacji mają obecnie kluczowe znaczenie dla jej rozwoju i które kompetencje pracowników Przemysłu 4.0 są szczególnie ważne? 4. Jak należy rozumieć inteligencję oraganizacji i jakie sądeterminanty jej wzrostu? 5. Jak kształtują się współczesne determinanty jakości pracy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie czwarte zmienione - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 400, stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistyki w skali przedsiębiorstwa i łańcuchu dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania procesów logistycznych, rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw, przedsięwzięć strategicznych w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób przedstawia instrumenty komunikacji, wybór mediów reklamy, działania public relations, rolę marki, opakowania i merchandisingu w promocji i rozwoju produktów, przydatności wystaw i targów do realizacji celów promocyjnych oraz możliwości stworzone przez nowe media w komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Mosty
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej