Marketing szeptany
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(2)
Wypożyczalnia dla dzieci
(1)
Autor
Berger Jonah
(1)
Beręsewicz Paweł
(1)
Bucki Piotr
(1)
Malcherek Monika
(1)
Roguski Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(2766)
Przyjaźń
(2419)
Miłość
(2348)
Rodzina
(2144)
Tajemnica
(2069)
Marketing szeptany
(-)
Relacje międzyludzkie
(1465)
Śledztwo i dochodzenie
(1400)
Nastolatki
(1168)
Zabójstwo
(1070)
Magia
(937)
Uczucia
(902)
Rodzeństwo
(861)
Zwierzęta
(861)
Wybory życiowe
(852)
Dziewczęta
(758)
Małżeństwo
(691)
Dzieci
(651)
Sekrety rodzinne
(636)
Uczniowie
(602)
Trudne sytuacje życiowe
(600)
Relacja romantyczna
(586)
Literatura dziecięca polska
(579)
Policjanci
(571)
Życie codzienne
(557)
II wojna światowa (1939-1945)
(554)
Boże Narodzenie
(510)
Osoby zaginione
(489)
Polska
(479)
Podróże
(456)
Przestępczość zorganizowana
(427)
Psy
(419)
Ludzie a zwierzęta
(404)
Niebezpieczeństwo
(403)
Zakochanie
(397)
Zemsta
(395)
Pop
(393)
Uprowadzenie
(390)
Matki i córki
(372)
Koty
(370)
Poszukiwania zaginionych
(362)
Władcy
(356)
Humor
(354)
Chłopcy
(348)
Arystokracja
(343)
Wakacje
(336)
Marzenia
(334)
Żydzi
(334)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Prywatni detektywi
(326)
Mężczyzna
(316)
Opowiadanie dziecięce polskie
(316)
Superbohaterowie
(315)
Dziecko
(306)
Ojcowie i córki
(306)
Spisek
(304)
Dziennikarze
(303)
Literatura polska
(302)
Wydawnictwa popularne
(299)
Ludzie bogaci
(297)
Polityka
(297)
Wychowanie w rodzinie
(294)
Zdrada
(291)
Śmierć
(285)
Czarownice i czarownicy
(284)
Wojna
(283)
Samotność
(280)
Opowiadanie dziecięce polskie – 21 w.
(279)
Walka dobra ze złem
(277)
Poezja polska
(271)
Historia
(264)
Kłamstwo
(258)
Wsie
(258)
1901-2000
(253)
Seryjni zabójcy
(252)
Stworzenia fantastyczne
(250)
Władza
(248)
Wydawnictwa dla dzieci
(243)
Krainy i światy fikcyjne
(240)
Szczęście
(240)
Studenci
(237)
Biografie
(236)
Szkoły
(234)
Język polski
(233)
Młodzież
(231)
Opowiadania i nowele
(229)
Pomaganie
(228)
Pisarze
(227)
Walka
(226)
Las
(223)
Literatura dziecięca
(219)
Poezja dziecięca polska
(210)
Kradzież
(207)
Książki dla małych dzieci
(205)
Duchy
(201)
Opieka nad zwierzętami
(197)
Przemoc
(197)
Strach
(196)
Wychowanie
(195)
Trauma
(193)
Dojrzewanie
(192)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Po IV (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej