Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(10)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(18)
Autor
Brunson Russell
(2)
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Berger Jonah
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Caroselli Marlene
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Danowska-Ździebło Agata
(1)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(1)
DeVincentis John R
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Duda Tomasz
(1)
Futrell Charles
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Holmes Chet
(1)
Hopkins Tom
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalczyk Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kruk Kamila
(1)
Malcherek Monika
(1)
Osman Marcin
(1)
Rackham Neil
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Szaran Adam
(1)
Szkodny Katarzyna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Witek Marzena
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Dorośli
(1)
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2766)
Przyjaźń
(2419)
Miłość
(2348)
Rodzina
(2144)
Tajemnica
(2069)
Techniki sprzedaży
(-)
Relacje międzyludzkie
(1465)
Śledztwo i dochodzenie
(1400)
Nastolatki
(1168)
Zabójstwo
(1070)
Magia
(937)
Uczucia
(902)
Rodzeństwo
(861)
Zwierzęta
(861)
Wybory życiowe
(852)
Dziewczęta
(758)
Małżeństwo
(691)
Dzieci
(651)
Sekrety rodzinne
(636)
Uczniowie
(602)
Trudne sytuacje życiowe
(600)
Relacja romantyczna
(586)
Literatura dziecięca polska
(579)
Policjanci
(571)
Życie codzienne
(557)
II wojna światowa (1939-1945)
(554)
Boże Narodzenie
(510)
Osoby zaginione
(489)
Polska
(479)
Podróże
(456)
Przestępczość zorganizowana
(427)
Psy
(419)
Ludzie a zwierzęta
(404)
Niebezpieczeństwo
(403)
Zakochanie
(397)
Zemsta
(395)
Pop
(393)
Uprowadzenie
(390)
Matki i córki
(372)
Koty
(370)
Poszukiwania zaginionych
(362)
Władcy
(356)
Humor
(354)
Chłopcy
(348)
Arystokracja
(343)
Wakacje
(336)
Marzenia
(334)
Żydzi
(334)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Prywatni detektywi
(326)
Mężczyzna
(316)
Opowiadanie dziecięce polskie
(316)
Superbohaterowie
(315)
Dziecko
(306)
Ojcowie i córki
(306)
Spisek
(304)
Dziennikarze
(303)
Literatura polska
(302)
Wydawnictwa popularne
(299)
Ludzie bogaci
(297)
Polityka
(297)
Wychowanie w rodzinie
(294)
Zdrada
(291)
Śmierć
(285)
Czarownice i czarownicy
(284)
Wojna
(283)
Samotność
(280)
Opowiadanie dziecięce polskie – 21 w.
(279)
Walka dobra ze złem
(277)
Poezja polska
(271)
Historia
(264)
Kłamstwo
(258)
Wsie
(258)
1901-2000
(253)
Seryjni zabójcy
(252)
Stworzenia fantastyczne
(250)
Władza
(248)
Wydawnictwa dla dzieci
(243)
Krainy i światy fikcyjne
(240)
Szczęście
(240)
Studenci
(237)
Biografie
(236)
Szkoły
(234)
Język polski
(233)
Młodzież
(231)
Opowiadania i nowele
(229)
Pomaganie
(228)
Pisarze
(227)
Walka
(226)
Las
(223)
Literatura dziecięca
(219)
Poezja dziecięca polska
(210)
Kradzież
(207)
Książki dla małych dzieci
(205)
Duchy
(201)
Opieka nad zwierzętami
(197)
Przemoc
(197)
Strach
(196)
Wychowanie
(195)
Trauma
(193)
Dojrzewanie
(192)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Publikacje
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(3)
Kulinaria
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski. W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Sprzedaż i personel sprzedaży w rynkowo zorientowanej firmie
Personel sprzedaży
Zarządzanie personelem sprzedaży
Sprzedaż bezpośrednia
Strategia sprzedaży
Sprzedaż- organizcja procesu sprzedaży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Jak korzystnie sprzedać mieszkanie, dom, działkę lub inną nieruchomość : poradnik praktyków / Agata Danowska, Bartosz Danowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 167, [1] strona, [8] stron tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
(Onepress)
Sprzedaj nieruchomość bez pośredników i zyskaj więcej Ten krótki i praktyczny poradnik to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zamienić posiadane metry kwadratowe na pełne konto w banku. Wbrew pozorom sprawa nie jest taka prosta. Nie wystarczy opublikować ogłoszenia w gazecie i czekać na telefony. Rynek nieruchomości - czy to użytkowych, czy to przeznaczonych do zamieszkania - jest trudny, wysoce konkurencyjny, łatwo się na nim potknąć i zakończyć transakcję z poczuciem niedosytu. Oraz z sumą o wiele niższą od tej, którą spodziewaliśmy się otrzymać w zamian za działkę, dom czy mieszkanie. By tak się nie stało, do sprzedaży należy dobrze się przygotować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [Magazyn] (1 egz.)
skontrum
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
„Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży.” — „Small Business News” Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia. Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się skutecznych technik sprzedaży. Znajdziesz tu mnóstwo użytecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania klientów oraz instrukcje, w jaki sposób prowadzić proces sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami, a także w jaki sposób prowadzić prezentacje i skutecznie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów — zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych. Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce: sposoby osiągania sukcesu sprzedażowego, sztuka prowadzenia rozmów i zadawania właściwych pytań, wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów, prowadzenie prezentacji i pokonywanie zastrzeżeń klientów, techniki finalizacji sprzedaży i sposób ich dobierania. Już wkrótce staniesz się mistrzem sprzedaży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
W publikacji: przygotowanie sprzedażowe lokalu zarządzanie cenami efektywne menu skuteczne promocje psychologia sprzedaży Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii” to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii” (2014) i „Menedżerze gastronomii” (2017). Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego: Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne. Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year” Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam! Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
W publikacji: przygotowanie sprzedażowe lokalu zarządzanie cenami efektywne menu skuteczne promocje psychologia sprzedaży Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii” to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii” (2014) i „Menedżerze gastronomii” (2017). Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego: Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne. Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year” Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam! Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Jedyna taka książka o sprzedaży, w której otrzymujesz 100 pomysłów, narzędzi i strategii, aby w swoim biznesie SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ! :) Ta książka jest Twoim kodem PIN do klienckiego-bankomatu, z którego za każdym razem, gdy tylko będziesz tego potrzebował, będziesz mógł wyjmować z niego pieniądze. Pewnie to znasz: chodzisz na szkolenia, czytasz coraz więcej książek o biznesie, oglądasz filmiki, słuchasz rad innych. Znasz to? Jeśli tak, to znasz również uczucie rozczarowania tym, że większość tych narzędzi nie działa. Pomysłowe strategie? Dobrze je mieć, ale czasem można przekombinować. A nasza książka podpowie Ci, jak korzystać w biznesie z prostych sposobów, które przez wielu ludzi są pomijane. A przecież Twój sukces bardzo często tkwi w szczegółach! Dzięki Sprzedawaj więcej zwiększysz swoje umiejętności sprzedaży w takich obszarach jak: internet eventy sprzedaż bezpośrednia. Pamiętaj: nie wystarczy wiedzieć, przede wszystkim trzeba DZIAŁAĆ! Książka ta powstała po to, aby dać Ci narzędzia i strategie, których wdrożenie wzniesie Twój biznes na wyższy poziom. Stworzyliśmy ją w taki sposób, aby zebrać w jednym miejscu KONKRETNE i PRAKTYCZNE rekomendacje, które będziesz mógł – bez cienia wątpliwości – zaimplementować w swojej firmie. Nie jest to książka o marketingu, nie jest to nawet książka o biznesie. Trzymasz w ręku zestaw narzędzi gotowych do użycia. Ich wdrożenie jest możliwe przez każdego, bez znaczenia jak bardzo zaawansowanym lub początkującym przedsiębiorcą jesteś. Napisaliśmy ją w taki sposób, aby dać Ci możliwość otwarcia jej na dowolnym rozdziale i zaimplementowania danej strategii do Twojego biznesu NATYCHMIAST. Hasłem naszego wydawnictwa jest „Czytaj i działaj”, dlatego prosimy, abyś po zapoznaniu się z 1-2-3 strategiami od razu przystąpił do działania. Zapewne będzie ciekawiło Cię, co jest w kolejnych rozdziałach. Jednak im więcej i dłużej będziesz czytał bez wcześniejszego wdrożenia, tym bardziej spadają szansę na to, że naprawdę dany pomysł wdrożysz. Testowaliśmy to wielokrotnie wśród uczestników naszych szkoleń i webinarów - statystyki pokazują jedno: im szybciej przystąpisz do wdrożenia DOWOLNEJ strategii, tym szybciej zrealizujesz swoje cele biznesowo-marketingowe. Na końcu każdego rozdziału jest pole. Chcemy, abyś wpisał w nie dokładną datę, kiedy zamierzasz zrealizować daną strategię. W książce znajdziesz również bonusowe narzędzia sprzedaży naszych wspaniałych przedsiębiorczych przyjaciół:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku. Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. A także: Odkryjesz obawy i prawdziwe przyczyny zachowań swoich klientów. Uwolnisz się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż. Stworzysz z klientami więzi sprzedające za ciebie. Poznasz skuteczne metody na klientów różnego typu. Zmienisz swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „zwiększysz dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet czterokrotnie swoją sprzedaż i zysk w parę miesięcy albo i w parę tygodni”. Zaczniesz osiągać znakomite wyniki nawet w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Psychologia sprzedaży to punkt zwrotny twojej kariery!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej