Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(77)
Forma i typ
Książki
(75)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(34)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(71)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(37)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(35)
Wypożyczalnia dla dzieci
(3)
Audiobooki
(1)
Filia Kliniska Wielkie
(1)
Autor
Bodnar Adam (1977- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Lanier Jaron (1960- )
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Politkowska Anna (1958-2006)
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Adamska-Pakuła Martyna
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Bater Wiktor
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Berger Jonah
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Bruś Alicja
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Butter Michael (1977- )
(1)
Chandler M. Tamra
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Daukszewicz Krzysztof (1947- )
(1)
Deibert Ronald J. (1964- )
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(1)
Fisher Max
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Giudicelli Sara (1986- )
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grealish Laura Dowling
(1)
Greń Paweł
(1)
Hennig Marta (1993- )
(1)
Jamrożek Jarema
(1)
Jurczyńska Karolina
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kerth Maria
(1)
Kiec Izolda (1965- )
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kot Radosław (1961- )
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Kruk Kamila
(1)
Kubisiowska Katarzyna (1971- )
(1)
Kucharski Adam (1986- )
(1)
Kulik Małgorzata (1985- )
(1)
Kącki Marcin (1976- )
(1)
Lewandowska Aleksandra (1988- )
(1)
Lewandowski Karol (1988- )
(1)
Ligarski Sebastian (1975- )
(1)
Linden Sander van der
(1)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mann Wojciech (1948- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Markiewicz Ryszard
(1)
Maruszkin Małgorzata
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Meller Marcin (1968- )
(1)
Mierzyńska Anna
(1)
Morawski Karol (1977- )
(1)
Mrozowski Maciej (1949- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Młynarska Paulina (1970- )
(1)
Niedźwiecki Marek (1954 - )
(1)
Niewalda Marcin
(1)
Okoniewski Marcin
(1)
Olszowik Paweł
(1)
Omilianowicz Magda
(1)
Oruba Norbert
(1)
Osman Marcin
(1)
Oszajca Anna
(1)
Paszkowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Politkowska Wiera (1980- )
(1)
Pomerantsev Peter (1977- )
(1)
Powierska Aleksandra (1987- )
(1)
Przylipiak Wojciech
(1)
Puławski Krzysztof (1964- )
(1)
Randolph Marc
(1)
Roguski Artur
(1)
Rybarczyk Marek
(1)
Sawczuk Kinga (2001- )
(1)
Sawicka Katarzyna (youtuberka)
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Snow Jon (1947- )
(1)
Sobczak Jacek
(1)
Sommer Tomasz (1972- )
(1)
Strojny Janek
(1)
Szmidt Robert J. (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(63)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(74)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(76)
czeski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(8)
Rodzice
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(24)
Internet
(15)
Dziennikarze
(12)
Marketing cyfrowy
(10)
Środki masowego przekazu
(9)
Komunikacja społeczna
(7)
Dezinformacja
(6)
Fake news
(6)
Polityka
(6)
Dzieci
(5)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Propaganda
(5)
Reklama
(5)
Facebook
(4)
Media
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Telewizja
(4)
Twitter
(4)
Wolność mediów
(4)
YouTube
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Edukacja medialna
(3)
Instagram
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(3)
Polityka wewnętrzna
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Prawo
(3)
Program Trzeci Polskiego Radia
(3)
Przemoc emocjonalna
(3)
TikTok (aplikacja mobilna)
(3)
Wizerunek medialny
(3)
Życie codzienne
(3)
Dyskryminacja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Dziennikarze polityczni
(2)
E-konsumenci
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Fajbusiewicz, Michał (1951- )
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Influencerzy
(2)
Jobs, Steve (1955-2011)
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konsumenci
(2)
Korespondenci wojenni
(2)
Kultura
(2)
Lista przebojów
(2)
Marketing szeptany
(2)
Media publiczne
(2)
Metafora
(2)
Mniejszości seksualne
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Mózg
(2)
Młodzież
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Orzecznictwo cywilne
(2)
PRL
(2)
Pinterest
(2)
Platforma internetowa
(2)
Podróże
(2)
Pokolenie Y
(2)
Politkowska, Anna (1958-2006)
(2)
Politycy
(2)
Prawa i wolności obywatelskie
(2)
Prawodawstwo
(2)
Praworządność
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rzecznik praw obywatelskich
(2)
Snapchat
(2)
Sprzedaż
(2)
Stereotyp
(2)
Sukces
(2)
Sądownictwo
(2)
Technologia
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Teorie spiskowe
(2)
Uchodźcy
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Walka informacyjna
(2)
Wolność słowa
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Władza
(2)
Władza państwowa
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Agresywność
(1)
Aktorzy
(1)
Aktywność ekonomiczna
(1)
Aktywność i bierność w zachowaniu społecznym
(1)
Temat: dzieło
Dziwny jest ten świat (program telewizyjny)
(1)
Europa da się lubić (program telewizyjny)
(1)
Magazyn Kryminalny 997
(1)
Najwyższy Czas! (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(17)
1989-2000
(14)
1945-1989
(12)
1939-1945
(3)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Rosja
(3)
Auschwitz (obóz)
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Europa
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Opracowanie
(13)
Pamiętniki i wspomnienia
(7)
Publicystyka
(6)
Reportaż
(6)
Monografia
(5)
Antologia
(4)
Esej
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Biografia
(3)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Autobiografia
(2)
Felieton
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Satyra polityczna
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1342)
Edukacja i pedagogika
(809)
Socjologia i społeczeństwo
(640)
Psychologia
(632)
Medycyna i zdrowie
(576)
Media i komunikacja społeczna
(77)
Kultura i sztuka
(318)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(309)
Biologia
(301)
Literaturoznawstwo
(281)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(270)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(265)
Rozwój osobisty
(259)
Religia i duchowość
(215)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(205)
Zarządzanie i marketing
(195)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(170)
Etnologia i antropologia kulturowa
(129)
Informatyka i technologie informacyjne
(122)
Hobby i czas wolny
(117)
Podróże i turystyka
(114)
Językoznawstwo
(112)
Kultura fizyczna i sport
(106)
Geografia i nauki o Ziemi
(102)
Kulinaria
(102)
Filozofia i etyka
(93)
Praca, kariera, pieniądze
(91)
Fizyka i astronomia
(89)
Styl życia, moda i uroda
(87)
Inżynieria i technika
(77)
Ochrona środowiska
(70)
Nauka i badania
(68)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(45)
Transport i logistyka
(41)
Matematyka
(32)
Architektura i budownictwo
(27)
Chemia
(27)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(22)
Dom i ogród
(17)
Archeologia
(11)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Fantastyka
(1)
Fizyka i astromomia
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Inżynieria środowiska
(1)
Polityka
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Szczepienia ochronne--historia
(1)
Szczepienia ochronne--psychologia
(1)
Turystyka i podróże
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wielka księga youtubera to poradnik dla wszystkich, którzy kochają YouTube’a! To idealna książka dla osoby, która chce rozpocząć karierę w sieci, interesuje się i lubi youtuberów. Książka odpowiada na między innymi takie pytania: Jak zostać youtuberem? Co youtuber powinien pokazywać na swoim kanale? Jakie są cechy dobrego youtubera? Gdzie nagrywać filmy? Od czego zacząć? W książce znajdziesz opisy kanałów na YouTubie, słownik YouTuba i wiele, wiele innych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.775 (YouTube) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 199 stron : ilustracje ; 21 cm.
XXI wiek to epoka informacji. A może raczej, nadmiaru informacji i bodźców. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, za to coraz bardziej przypomina śmietnik. Przyczyniają się do tego także marketerzy, którzy stale szukają skutecznych sposobów na przykucie uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł sredni czas koncentracji internautów wynosi 8 sekund- to tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści.Jednak ten trend, realizowany w niewłaściwy sposób, nie prowadzi do osiągnięciazadawalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: czego content marketing może się nauczy c z oper mydlanych, dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu, czy content marketing sprzedaje, czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na twoją strategię, jak być smart przy określaniu celów w marketingu tre ści, w czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa, czy twoja firma to Mędrzec czy Błazen, jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają a także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dawno temu w telewizji / Kamil Bałuk. - Wydanie pierwsze - Kraków : Wydawnictwo Literackie ; 2023. - 299, [5] stron : fotografie ; 21 cm.
Jakie triki podczas wywiadów w „Na każdy temat” stosował Mariusz Szczygieł, późniejszy zdobywca Nike? Co o telewizji sądził tata scenarzystki M jak miłość i Klanu, Ilony Łepkowskiej? Dlaczego „Miodowe lata" kręcono w teatrze? Ile „do fejmu” na pierwszym roku studiów dodawała praca w „Rowerze Błażeja”? O czym myślała Magda Mołek w studiu powodziowym we Wrocławiu? Co ukrywali kandydaci z „Randki w ciemno” i za jaką kwotę Jacek Kawalec zgodziłby się zagrać Kawalca? Dostawali tysiące listów, ich kolejne występy w prime time z zapartym tchem śledziło jednocześnie nawet kilkanaście milionów Polaków! Kamil Bałuk w dziesięciu rozmowach o tym, co działo się „dawno temu w telewizji”, przypomina stojących w świetle reflektorów ówczesnych bohaterów zbiorowej wyobraźni i jej kreatorów, ukrytych zazwyczaj przed publicznością. Pokazuje nieoczywiste kariery oraz kulisy najsłynniejszych programów i seriali. Tropi zmiany mentalności, przełamywanie kolejnych barier i tematów tabu. Rozjaśnia drugą, ukrytą za kamerami, stronę srebrnego ekranu. A przede wszystkim skupia się na rozmówcach i na tym, w jaki sposób poradzili sobie z popularnością, co dała im praca w telewizji i jak łatwo było wpaść w jedną tematyczną szufladkę. Pamiętacie ten dreszcz emocji towarzyszący wyciu syren w czołówce „997”? Intymne, czasem nie z tego świata, wieczorne rozmowy „Na każdy temat”? Orzeźwiający i świeży, kręcony przez młodzież „Rower Błażeja”? „Miodowe lata", czyli legendarny polski sitcom, który popularnością przebił amerykański oryginał, a nagrane podczas kolejnych odcinków wybuchy śmiechu telewizja wykorzystuje do dzisiaj? Perypetie rodziny Mostowiaków, „Świat według Kiepskich”, „Randkę w ciemno”, „Piratów”, „Idola”…? W latach 90. telewizja była odkryciem, objawieniem, oknem na świat, a jej najjaśniej świecące gwiazdy kojarzymy do dzisiaj wszyscy. Poznajcie jej kulisy od podszewki! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapis rozmowy oraz wybór najważniejszych wypowiedzi publicystycznych dziennikarza, który w przerwanym nagłą śmiercią wywiadzie mówi o rodzinnym domu, o dziadku (przed wojną właścicielu sklepu optycznego przy Marszałkowskiej w Warszawie) oraz o tacie, uratowanym z getta warszawskiego, jedynym ocalałym z Holokaustu przedstawicielu rodziny Baterów. Podkreśla wagę doświadczeń pokolenia dorastającego w Polsce, w obliczu wydarzeń 1980 i 1981 roku oraz kilka lat późniejszych przemian w całej Europie Wschodniej. Rekonstruuje tworzenie struktur Polskiego Radia po transformacji i narodziny rodzimych mediów prywatnych. Kreśli obraz dziejowych przemian Federacji Rosyjskiej - Jelcynowskiej i początków ery Putina - oraz konfliktów zbrojnych i zamachów terrorystycznych przełomu XX i XXI wieku. Słowa Wiktora Batera, uważnie przyglądającego się światu polityki i z empatią pochylającego się nad losem jego ofiar, są tyleż formą dziennikarskiej autobiografii, ile gorzką refleksją nad ludzką naturą, skłonną do nienawiści i zabijania, żądną władzy i przekupną, oraz nad historią, która nieustannie zatacza koło. W tym sensie jest to książka o Afganistanie, Kazachstanie, Górskim Karabachu ostatnich kilku miesięcy. O Białorusi, Ukrainie, Rosji i Polsce - dzisiaj. Książka o nas - w cieniu wielkich zdarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355/359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szczęsliwej Polski już czas / Adam Bodnar - Wydanie I - Warszawa : Arbitror 2023 - 359, [1] strona : ilustracje ; 20 cm
Adam Bodnar to nie tylko profesor prawa, były Rzecznik Praw Obywatelskich, ale także zaangażowany mówca i (szczególnie od czasu, kiedy przestał być RPO) publicysta. Zbiór jego tekstów z ostatnich 2 lat, który publikujemy to felietony i wystąpienia na różne tematy, czasem fundamentalne z perspektywy ustrojowej, czasem wydawałoby się mniejszego kalibru, poświęcone pojedynczym przypadkom. Pisane zawsze z obywatelską pasją i prawniczą erudycją. Dlatego właśnie warto czytać Bodnara. Konsekwentnie, w sprawach wielkich i bardzo małych stosuje te same kryteria i system wartości, oparty na wolności osobistej, słowa, wyznania, sumienia, na prawach człowieka. Zresztą – przekonajcie się Państwo sami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szczęsliwej Polski już czas / Adam Bodnar - Wydanie I - Warszawa : Arbitror 2023 - 359, [1] strona : ilustracje ; 20 cm
Adam Bodnar to nie tylko profesor prawa, były Rzecznik Praw Obywatelskich, ale także zaangażowany mówca i (szczególnie od czasu, kiedy przestał być RPO) publicysta. Zbiór jego tekstów z ostatnich 2 lat, który publikujemy to felietony i wystąpienia na różne tematy, czasem fundamentalne z perspektywy ustrojowej, czasem wydawałoby się mniejszego kalibru, poświęcone pojedynczym przypadkom. Pisane zawsze z obywatelską pasją i prawniczą erudycją. Dlatego właśnie warto czytać Bodnara. Konsekwentnie, w sprawach wielkich i bardzo małych stosuje te same kryteria i system wartości, oparty na wolności osobistej, słowa, wyznania, sumienia, na prawach człowieka. Zresztą – przekonajcie się Państwo sami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja / pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej. - Wydanie I - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019. - 370, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów.
Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski. W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. (z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria #Nauka)
Mark Zuckerberg jest człekokształtną jaszczurką, amerykański rząd zlecił atak na World Trade Center, a lądowanie na Księżycu to kłamstwo. Oto tylko kilka przykładów niezliczonych teorii spiskowych. Czym są i dlaczego ludzie w nie wierzą? I czy mogą być niebezpieczne? Michael Butter, rozprawiając się z mitami narosłymi w dyskusjach medialnych, przedstawia cechy, rodzaje i rozwój teorii spiskowych. Posługując się przykładami od zabójstwa Juliusza Cezara po flirt Donalda Trumpa z konspiracjonizmem, pokazuje, jak powstają i co oznaczają dla ich wyznawców. Udowadnia, że są osoby bardziej podatne na proponowaną retorykę, przekonane, że jako nieliczne znają prawdę i odkryły perfidny plan. Nowe narracje spiskowe pojawiają się każdego dnia. Jedni w nie wierzą, drudzy obawiają się fatalnych skutków konspiracjonizmu. Książka Buttera pozwala nam na zrozumienie istoty, fenomenu i konsekwencji tego wszechobecnego zjawiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001.95/.98 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsza książka Krzysztofa Daukszewicza - znanego i cenionego satyryka, który od wielu lat obserwuje naszą rzeczywistość - to satyryczny rozrachunek z polską sceną polityczną ostatnich miesięcy, gdzie niepodzielnie obok pandemii rządzi pewien mieszkaniec Żoliborza. Ale tak naprawdę tę książkę napisali wszyscy, którzy wraz z obecnym rządem wstali z kolan. I Pan, i Pani, i chamska hołota, i nasi wybrańcy z ulicy Wiejskiej. Tym razem jednak do współpracy Krzysztof Daukszewicz zaprosił swojego syna, by był "młody gniewny" i "stary wkurwiony". Żart, który bardzo pasuje do sposobu prowadzenia kampanii wyborczej Andrzeja Dudy przez Apostoła Mateusza. - Co wam jeszcze w gminie potrzeba - zapytał premier wójta, wręczając mu 3 231 542 napisane na czeku z dykty. - Mamy dwie prośby panie premierze. - Jaka pierwsza? - Mamy braki wśród personelu w naszym szpitalu, szczególnie na ginekologii. - Już dzwonię do ministra zdrowia... Tu Apostoł Mateusz. Potrzebuję dwóch ginekologów. Dzięki. Załatwione, wójcie. A jaka jest druga prośba? - W naszej gminie nie ma zasięgu. Krzysztof Daukszewicz Krzysztof Daukszewicz (ur. 1947) - satyryk, felietonista, poeta, piosenkarz, gitarzysta i kompozytor. Działalność estradową rozpoczął w Szczytnie. Po przeprowadzce do Warszawy bardzo szybo zdobył popularność. Z Januszem Gajosem współtworzył "Kabaret Hotel Nitz", od 1986 do 1990 roku występował w kabarecie "Pod Egidą". Przez wiele lat realizował swoje programy satyryczne w telewizji. Od 2005 roku stały gość programu publicystyczno-satyrycznego "Szkło kontaktowe" w TVN 24. Aleksander Daukszewicz - autor rzeczy różnych: od artykułów i opowiadań, przez reklamy i gry planszowe, aż po scenariusze sesji rpg i LARPy. Z wykształcenia humanista, z zamiłowania zresztą też. Lubi niepytany wypowiadać się na tematy polityczne i społeczne. Nigdy wcześniej nie napisał książki, ale przynajmniej pomógł w tym trochę swojemu ojcu. [Wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ronald J. Deibert – człowiek, który ujawnił gigantyczne nadużycia związane z użyciem programu Pegasus, założyciel i szef Citizen Lab, znanej na całym świecie grupy badawczej do spraw cyberbezpieczeństwa – opisuje nowe problemy społeczne i polityczne, jakie przynosi rozwój cyfrowej cywilizacji. Szpiegują nas nie tylko komercyjne firmy, lecz także rozmaitej maści dyktatorzy, politycy z autorytarnymi zapędami czy służby specjalne. Wielka inwigilacja jest o tym, jak daleko są w stanie się posunąć i jak groźne jest to dla naszego bezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Halo : historia komunikowania się / Liliana Fabisińska ; ilustracje Anita Graboś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2020. - 204, [4] strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub… wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi - będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie - od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebrałeś naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakuj do kapsuły czasu i ruszaj z nami w tę szaloną podróż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (Książki edukacyjne) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej