Customer Experience
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(3)
Autor
Kocój Ewa
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota (1978- )
(1)
Laberschek Marcin (1978- )
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Michalak Katarzyna (marketing)
(1)
Plebańczyk Katarzyna (teatrologia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(2777)
Przyjaźń
(2421)
Miłość
(2362)
Rodzina
(2146)
Tajemnica
(2076)
Customer Experience
(-)
Relacje międzyludzkie
(1466)
Śledztwo i dochodzenie
(1402)
Nastolatki
(1171)
Zabójstwo
(1072)
Magia
(937)
Uczucia
(903)
Rodzeństwo
(865)
Wybory życiowe
(861)
Zwierzęta
(861)
Dziewczęta
(758)
Małżeństwo
(694)
Dzieci
(651)
Sekrety rodzinne
(638)
Trudne sytuacje życiowe
(604)
Uczniowie
(602)
Relacja romantyczna
(586)
Literatura dziecięca polska
(579)
Policjanci
(574)
Życie codzienne
(560)
II wojna światowa (1939-1945)
(555)
Boże Narodzenie
(510)
Osoby zaginione
(490)
Polska
(477)
Podróże
(457)
Przestępczość zorganizowana
(433)
Psy
(419)
Niebezpieczeństwo
(407)
Ludzie a zwierzęta
(405)
Zakochanie
(397)
Zemsta
(397)
Uprowadzenie
(392)
Matki i córki
(372)
Koty
(370)
Pop
(368)
Poszukiwania zaginionych
(363)
Humor
(356)
Władcy
(356)
Chłopcy
(348)
Arystokracja
(346)
Wakacje
(336)
Marzenia
(335)
Dziadkowie i wnuki
(334)
Żydzi
(334)
Prywatni detektywi
(326)
Mężczyzna
(316)
Opowiadanie dziecięce polskie
(315)
Superbohaterowie
(315)
Dziecko
(306)
Ojcowie i córki
(306)
Spisek
(305)
Dziennikarze
(303)
Literatura polska
(301)
Ludzie bogaci
(301)
Polityka
(297)
Wydawnictwa popularne
(296)
Zdrada
(293)
Wychowanie w rodzinie
(291)
Śmierć
(285)
Czarownice i czarownicy
(284)
Wojna
(282)
Samotność
(280)
Opowiadanie dziecięce polskie – 21 w.
(279)
Walka dobra ze złem
(276)
Poezja polska
(270)
Historia
(264)
Wsie
(260)
Kłamstwo
(259)
Seryjni zabójcy
(253)
1901-2000
(252)
Stworzenia fantastyczne
(250)
Władza
(250)
Wydawnictwa dla dzieci
(243)
Szczęście
(241)
Krainy i światy fikcyjne
(240)
Studenci
(240)
Biografie
(235)
Szkoły
(234)
Język polski
(233)
Młodzież
(230)
Opowiadania i nowele
(229)
Pomaganie
(229)
Pisarze
(227)
Walka
(226)
Las
(223)
Literatura dziecięca
(219)
Poezja dziecięca polska
(209)
Kradzież
(207)
Książki dla małych dzieci
(205)
Duchy
(201)
Przemoc
(199)
Opieka nad zwierzętami
(197)
Strach
(197)
Wychowanie
(196)
Trauma
(195)
Dojrzewanie
(192)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka, którą trzymają Państwo w ręku, to zbiór tekstów metodologicznych autorstwa polskich naukowców reprezentujących dziedziny zarządzania w kulturze i zarządzania mediami. To pierwsza w Polsce próba zgromadzenia w jednym tomie doświadczeń autorów zajmujących się tą tematyką. Monografia jest poświęcona metodyce badań dotyczących funkcjonowania rynków kultury i medialnych, podmiotów je tworzących, w tym organizacji i publiczności, relacji pomiędzy nimi oraz wielu innych zagadnień z tego zakresu. Przedstawiono w niej różnego rodzaju podejścia badawcze – zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Omówiono rozmaite metody i techniki badań, a także zaprezentowano sposoby ich aplikacji w praktyce. Metodologia badań w sektorze kultury i mediów to publikacja dla badaczy oraz praktyków zarządzania – z pewnością będzie dla nich źródłem użytecznej wiedzy. Metodologia badań w sektorze kultury i mediów stanowi ciekawą próbę przybliżenia Czytelnikom różnych metod wykorzystywanych w badaniach branż kultury i mediów. W książce słusznie zastosowano podejście multidyscyplinarne – zamieszczono w niej rozdziały zarówno osadzone w humanistyce, jak i wykorzystujące dorobek nauk ekonomicznych, w tym narzędzia matematyczne. Słuszność owego podejścia wynika z tego, że tak złożone i specyficzne sektory, jakimi są media i kultura, można i należy badać przy wykorzystaniu różnych metod i podejść. Nic dziwnego więc, że w książce znajdziemy opisy metod jakościowych i ilościowych. Nie traktowałbym jednak tej pozycji jako podręcznika lub przeglądu różnych metod, lecz raczej jak wieloautorską monografię naukową. Wynika to z podejścia autorów poszczególnych rozdziałów, ponieważ niemal każdy z nich skupił się na zilustrowaniu opisywanych metod przykładami ze swoich własnych badań. Stanowi to o sile niniejszej publikacji. Z recenzji dra hab. Patryka Gałuszki, prof. UŁ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z Twoich towarów lub usług? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz , jak dotrzeć do osób, które są Twoimi wymarzonymi odbiorcami? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają się relacje z partnerami biznesowymi? A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco- ta ksiązka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, by stanowiła przewodnik po mapie podróży Twojego klienta. Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze, nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz ich potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz klientowi, wyznaczając trasę podróży. Dzięki tej książce, która wyjaśnia zarówno teorię jak i aspekty praktyczne, krok po kroku zaplanujesz proces tworzenia jego ścieżki. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak zastosować pozyskaną wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej