Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(19)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
dostępne
(30)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(4)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(26)
Autor
Brunson Russell
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Bałos-Stoczewska Iga Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brill Jonathan
(1)
Broadwell Renee
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dziedzic Magdalena (prawo)
(1)
Fajgielski Paweł
(1)
Fischer Bogdan
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Górski Marcin (prawo)
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jankowska Marzena
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jokubauskas Remigijus
(1)
Jóźwiak Rafał (elektronika)
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kiełbus Łukasz
(1)
Kofinīs Stergios G
(1)
Kolek Antoni
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kunc-Urbańczyk Karina
(1)
Lai Luigi
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Leonardi Paul M. (1979- )
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Maciejewska Klaudia
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Michalak Katarzyna (marketing)
(1)
Neeley Tsedal
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Osowicki Łukasz
(1)
Pawełczyk Mirosław
(1)
Pinkalski Zbigniew
(1)
Piskorz-Ryń Agnieszka
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pązik Adam
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Sakowska-Baryła Marlena
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sobolewski Oskar
(1)
Sułkowski Leszek
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trzcińska Diana
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wendel Stephen
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Witkowska Magda
(1)
Więckowska Mariola
(1)
Więckowski Zbigniew (prawnik)
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Wyrobek Joanna
(1)
Zając-Pałdyna Urszula
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Dzieci
(7127)
6-8 lat
(4548)
9-13 lat
(3516)
Młodzież
(3301)
0-5 lat
(3123)
Przedsiębiorcy
(30)
Dorośli
(3098)
14-17 lat
(2643)
18+
(666)
Rodzice
(228)
Szkoły wyższe
(177)
Szkoły podstawowe
(171)
Nauczyciele
(128)
Szkoły ponadpodstawowe
(81)
Logopedzi
(66)
Szkoły średnie
(51)
Nauczanie początkowe
(45)
Menedżerowie
(43)
Szkoły ponadgimnazjalne
(27)
Psycholodzy
(25)
Studenci
(24)
Przedszkola
(23)
Klasa 1.
(22)
Prawnicy
(21)
Pedagodzy
(20)
Klasa 5.
(18)
Klasa 2.
(17)
Klasa 3.
(17)
Klasa 4.
(16)
Urzędnicy
(16)
Klasa 6.
(15)
Klasa 8.
(15)
Księgowi
(14)
Terapeuci zajęciowi
(14)
Adwokaci
(13)
Gimnazja
(13)
Psychoterapeuci
(13)
Radcy prawni
(13)
Informatycy
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Lekarze
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(10)
Sędziowie
(10)
Programiści
(9)
Kobieta
(8)
Terapeuci
(8)
Inżynierowie
(7)
Klasa 7.
(7)
Licea
(7)
Nauczyciele akademiccy
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Pedagodzy specjalni
(6)
Pracodawcy
(6)
Pracownicy socjalni
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Biegli rewidenci
(5)
Inwestorzy indywidualni
(5)
Dziewczęta
(4)
Ekonomiści
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Socjolodzy
(4)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Szkoły zawodowe
(4)
18 +
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Bibliotekarze
(3)
Chorzy
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Elektronicy
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kosmetolodzy
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Logistycy
(3)
Notariusze
(3)
Pedagodzy szkolni
(3)
Politycy
(3)
Prokuratorzy
(3)
Psycholodzy kliniczni
(3)
Specjaliści ds. public relations
(3)
8-13 lat
(2)
Analitycy bezpieczeństwa
(2)
Aplikanci
(2)
Architekci
(2)
Arteterapeuci
(2)
Budowlani
(2)
Chemicy
(2)
Chłopcy
(2)
Dietetycy
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dowódcy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukatorzy
(2)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Grupa wiekowa Młodzież
(2)
Handlowcy
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(5)
Sztuczna inteligencja
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Kompetencje przywódcze
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przywództwo
(3)
Sukces
(3)
Autorytet
(2)
Biznesplan
(2)
E-konsumenci
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Model biznesowy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Agresja u młodych w internecie
(1)
Aktor
(1)
Algorytmy
(1)
Alienacja
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Automatyzacja
(1)
Autonarracja
(1)
Biznes
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
CV
(1)
Coaching
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas
(1)
Decyzja środowiskowa
(1)
Decyzje
(1)
Deklaracje PPK
(1)
Demografia
(1)
Depresja
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dom jednorodzinny
(1)
Doświadczenie
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Empatia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Excel
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gracz zespołowy
(1)
Hobby
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Instytucja finansowa
(1)
Inteligencja duchowa
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja systemowa
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kasa fiskalna
(1)
Klient
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontekst
(1)
Konto
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kultura angażowania
(1)
Leasing
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Lider
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Manager
(1)
Mapa behawioralna
(1)
Marka własna
(1)
Marketing wartości
(1)
Media
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Model CREATE
(1)
Morze Bałtyckie
(1)
Most behawioralny
(1)
Most danych
(1)
Motywacja
(1)
Nagroda
(1)
Nagroda odroczona
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Materiały pomocnicze
(4)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacje
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie czwarte zmienione - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 400, stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistyki w skali przedsiębiorstwa i łańcuchu dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania procesów logistycznych, rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw, przedsięwzięć strategicznych w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Jonathan Brill, ceniony ekspert w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności, podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z taką potężną falą, ale wręcz wzniosła się dzięki niej na wyżyny. Brill kreśli praktyczny plan zakładający: rozpoznawanie i wykorzystywanie potencjału dziesięciu trendów technologicznych i społecznych, których nakładanie się na siebie może zmienić rzeczywistość Twojej firmy, dopatrywanie się wielkich szans w tym, co na pierwszy rzut oka wydaje się być wielkim zagrożeniem, tworzenie kultury przedsiębiorczości i eksperymentów, budowanie i skalowanie umiejętności przywódczych oraz procesów, dzięki którym Twoja firma będzie zwinniej działać i lepiej przystosowywać się do nowych okoliczności. To zbiór narzędzi prewencyjnych, które pozwolą Ci wykorzystać przypadkowość do własnych celów, czerpać zyski z chaosu i wprowadzić firmę na kurs długoterminowego sukcesu. Odporność na wstrząsy to podstawa Twojej nowej strategii rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu. Podjąłeś decyzję o założeniu firmy? Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz? Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje. Czego się dowiesz? jaką formę opodatkowania wybrać jakiej płatności do ZUS się spodziewać czym są Twoje przychody i koszty kiedy musisz stać się płatnikiem VAT jak rozliczyć magazyn jak ustanowić sukcesora dla swojej firmy jak założyć działalność gospodarczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski. W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera kompleksowe i wszechstronne omówienie zagadnień dotyczących rozwoju sztucznej inteligencji (SI) i nowoczesnych technologii. Czytelnik znajdzie tu informacje na temat prywatno- i publicznoprawnych aspektów tej dziedziny, a także korzyści oraz ryzyk związanych z jej rozwojem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Książka przedstawia najnowsze trendy i wyniki badań dotyczące roli logistyki międzynarodowej w biznesie międzynarodowym oraz daje odpowiedź na pytanie, jak dziś zarządzać logistyką w nowoczesnej gospodarce światowej. W publikacji autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z logistyką międzynarodową w kontekście prowadzenia biznesu międzynarodowego. Można znaleźć w niej odpowiedzi na m.in. takie pytania: jakie są aktualne trendy rozwoju logistyki międzynarodowej, jakie są nowe metody i narzędzia niezbędne do tworzenia procesów logistycznych na świecie, jakie znaczenie odgrywa logistyka w międzynarodowej wymianie towarów i usług, jakimi metodami zarządzania logistycznego należy się posługiwać, aby uzyskać przewagę konkurencyjną.
Książka adresowana jest zarówno do praktyków, jak i studentów. Szczególnie przydatna może być dla dyrektorów generalnych oraz zarządzających, dyrektorów oraz kierowników ds. logistyki, dyrektorów oraz kierowników działów handlowych, szefów departamentów produkcji i zaopatrzenia oraz szefów departamentów odpowiedzialnych za organizację dystrybucji w branży FMCG.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka poświęcona jest znaczeniu tych kompetencji zarówno dla osób stawiających swoje pierwsze kroki na drodze kariery jak i dla doświadczonych menedżerów. Omawia także sposoby ich wykształcania i wzmacniania poprzez odpowiedni trening. Publikacja stanowi rezultat wieloletniej praktyki w obszarach edukacyjnych. Zawarte w niej informacje to suma doświadczeń Autora zaczerpniętych od studentów, słuchaczy, nauczycieli i menadżerów, z którymi współpracuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc Motywacje lidera prawdopodobnie najbardziej intrygującą książkę w swojej dotychczasowej karierze, Patrick Lencioni postanowił wciągnąć czytelników w rozmowę między dwoma konkurującymi dyrektorami generalnymi. Shay Davis od pół roku kieruje firmą Golden Gate Alarm i powoli zaczyna się martwić, że nie radzi sobie tak dobrze, jak powinien. Nie ma się do kogo zwrócić i ostatecznie decyduje się zasięgnąć rady od kogoś, kogo w normalnych okolicznościach na pewno nie poprosiłby o pomoc. Zaprasza na rozmowę Liama Alcotta, dyrektora firmy, która radzi sobie na rynku znacznie lepiej niż Golden Gate, a którego on osobiście szczerze nie znosi. Powstała wciągająca i inspirująca opowieść biznesowa – pełna zaskakujących zwrotów akcji, połączona z praktycznymi poradami dla liderów – kończy się ostatecznie w sposób równie nieoczekiwany, co odkrywczy. Po drodze Lencioni zachęca czytelnika do szczerej autorefleksji i podpowiada, jak zmienić podejście do pięciu najważniejszych obszarów pracy. Dzięki jego radom liderzy mogą uniknąć błędów, które mogłyby spowolnić rozwój ich organizacji, a nawet zaszkodzić ludziom, których powinni wspierać i inspirować do rozwoju i osiągania celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości! Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie? Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane modele na język i metody cyfrowe. Nie jest to najlepszy pomysł. Aby prosperować w świecie opierającym się na danych i napędzanym przez algorytmy, musimy nauczyć się nowych sposobów rozumowania i działania. Musimy wykształcić w sobie cyfrowy sposób myślenia. I ta książka pokazuje, jak to zrobić. Niezbędnik dla liderów, którzy chcą osiągać sukcesy w erze cyfrowej Cyfrowy umysł skupia się na trzech obszarach: współpracy, przetwarzaniu danych i zmianie oraz przedstawia metody i narzędzia, które pozwolą nam na nabycie niezbędnych umiejętności cyfrowych w każdym z nich. Dzięki cyfrowej mentalności będziemy mogli zadawać właściwe pytania, podejmować trafne decyzje i odpowiednio oceniać możliwości, jakie niesie cyfrowa przyszłości. Liderzy, którzy przestawią się na cyfrowy sposób myślenia, będą mogli skutecznie rozwijać talenty w swoich organizacjach i przygotować firmę na udaną i ciągłą transformację w zmiennym otoczeniu. Jak rozwinąć cyfrowy sposób myślenia? Nagradzani badacze i wykładowcy – profesorowie Paul Leonardi i Tsedal Neeley pokazują, jak to osiągnąć, i zdradzają pewien sekret: rozwinięcie cyfrowej mentalności nie jest wcale takie trudne, jak nam się zdaje. Większość ludzi może osiągnąć wystarczającą biegłość w cyfrowej tematyce, jeśli będzie przestrzegać zasady „30 procent” – minimalnego progu wiedzy. To on pomaga nam zrozumieć i wykorzystać cyfrowe wątki, z których utkany jest nasz świat. Pozwala lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współdziałać w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z Twoich towarów lub usług? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz , jak dotrzeć do osób, które są Twoimi wymarzonymi odbiorcami? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają się relacje z partnerami biznesowymi? A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco- ta ksiązka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, by stanowiła przewodnik po mapie podróży Twojego klienta. Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze, nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz ich potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz klientowi, wyznaczając trasę podróży. Dzięki tej książce, która wyjaśnia zarówno teorię jak i aspekty praktyczne, krok po kroku zaplanujesz proces tworzenia jego ścieżki. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak zastosować pozyskaną wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing / Grzegorz Radłowski)
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej