Sprzedaż konsumencka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(3)
Autor
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Dobosz Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(2766)
Przyjaźń
(2419)
Miłość
(2348)
Rodzina
(2144)
Tajemnica
(2069)
Sprzedaż konsumencka
(-)
Relacje międzyludzkie
(1465)
Śledztwo i dochodzenie
(1400)
Nastolatki
(1168)
Zabójstwo
(1070)
Magia
(937)
Uczucia
(902)
Rodzeństwo
(861)
Zwierzęta
(861)
Wybory życiowe
(852)
Dziewczęta
(758)
Małżeństwo
(691)
Dzieci
(651)
Sekrety rodzinne
(636)
Uczniowie
(602)
Trudne sytuacje życiowe
(600)
Relacja romantyczna
(586)
Literatura dziecięca polska
(579)
Policjanci
(571)
Życie codzienne
(557)
II wojna światowa (1939-1945)
(554)
Boże Narodzenie
(510)
Osoby zaginione
(489)
Polska
(479)
Podróże
(456)
Przestępczość zorganizowana
(427)
Psy
(419)
Ludzie a zwierzęta
(404)
Niebezpieczeństwo
(403)
Zakochanie
(397)
Zemsta
(395)
Pop
(393)
Uprowadzenie
(390)
Matki i córki
(372)
Koty
(370)
Poszukiwania zaginionych
(362)
Władcy
(356)
Humor
(354)
Chłopcy
(348)
Arystokracja
(343)
Wakacje
(336)
Marzenia
(334)
Żydzi
(334)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Prywatni detektywi
(326)
Mężczyzna
(316)
Opowiadanie dziecięce polskie
(316)
Superbohaterowie
(315)
Dziecko
(306)
Ojcowie i córki
(306)
Spisek
(304)
Dziennikarze
(303)
Literatura polska
(302)
Wydawnictwa popularne
(299)
Ludzie bogaci
(297)
Polityka
(297)
Wychowanie w rodzinie
(294)
Zdrada
(291)
Śmierć
(285)
Czarownice i czarownicy
(284)
Wojna
(283)
Samotność
(280)
Opowiadanie dziecięce polskie – 21 w.
(279)
Walka dobra ze złem
(277)
Poezja polska
(271)
Historia
(264)
Kłamstwo
(258)
Wsie
(258)
1901-2000
(253)
Seryjni zabójcy
(252)
Stworzenia fantastyczne
(250)
Władza
(248)
Wydawnictwa dla dzieci
(243)
Krainy i światy fikcyjne
(240)
Szczęście
(240)
Studenci
(237)
Biografie
(236)
Szkoły
(234)
Język polski
(233)
Młodzież
(231)
Opowiadania i nowele
(229)
Pomaganie
(228)
Pisarze
(227)
Walka
(226)
Las
(223)
Literatura dziecięca
(219)
Poezja dziecięca polska
(210)
Kradzież
(207)
Książki dla małych dzieci
(205)
Duchy
(201)
Opieka nad zwierzętami
(197)
Przemoc
(197)
Strach
(196)
Wychowanie
(195)
Trauma
(193)
Dojrzewanie
(192)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Akty prawne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kulinaria
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Praca Damiana Dobosza jest obszerna i zasługuje na ocenę celującą, a jej przedmiot usystematyzowano i przedstawiono w sposób ponadprzeciętny, jeśli chodzi o stosowanie kryteriów oceny prac magisterskich. Bez przesady mogę stwierdzić, że jest to jedna z najlepszych prac magisterskich, jakie przeczytałam. Autor z postawionego sobie zadania badawczego wywiązał się znakomicie. Odpowiedział również na sformułowane wcześniej pytania i wątpliwości. Zajął także wyraźne własne stanowisko, zwracając uwagę na występujące w judykaturze czy doktrynie rozbieżności. Ocenił analizowane orzeczenia, którymi zobrazował metodologię wykładni i stosowania prawa w zakresie objętym przedmiotem pracy. Prof. dr hab. Ewa Rott-Pietrzyk, fragment recenzji wydawniczej Konkluzje Autora w badanej kwestii mają charakter innowacyjny, niedyskutowany dotychczas nie tylko w Polsce, ale również w literaturze europejskiej. Damian Dobosz zajmuje się także kwestią kompetencji Unii Europejskiej do stanowienia norm dyspozytywnych, co w polskiej literaturze było jedynie bardzo sporadycznie postrzegane jako problem. Dostrzega też zjawisko łączenia się klasycznego prawa umów z prawem „uczciwego rynku”, które stara się regulować nie tyle indywidualne stosunki prawne, ile zachowania zbiorowości poszczególnych uczestników rynku. Autor próbuje ocalić w swojej pracy resztki dziewiętnastowiecznego liberalizmu, ale udaje mu się dostrzec całą złożoność skomplikowanych procesów prawa unijnego. Praca stanowi ważny wkład w naukę prawa cywilnego. [Prof. dr hab. Fryderyk Zoll, fragment recenzji pracy magisterskiej].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
W publikacji: przygotowanie sprzedażowe lokalu zarządzanie cenami efektywne menu skuteczne promocje psychologia sprzedaży Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii” to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii” (2014) i „Menedżerze gastronomii” (2017). Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego: Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne. Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year” Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam! Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
W publikacji: przygotowanie sprzedażowe lokalu zarządzanie cenami efektywne menu skuteczne promocje psychologia sprzedaży Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać. Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii” to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii” (2014) i „Menedżerze gastronomii” (2017). Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego: Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne. Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year” Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam! Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
skontrum
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej