Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(195)
Forma i typ
Książki
(194)
Publikacje naukowe
(73)
Publikacje fachowe
(62)
Poradniki i przewodniki
(40)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacja fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(187)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(19)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(165)
Audiobooki
(1)
Filia Kliniska Wielkie
(2)
Filia Mosty
(3)
Autor
Sułkowski Łukasz
(5)
Sałbut Bartosz
(4)
Wędzki Dariusz (1970- )
(4)
Malcherek Monika
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Bińczycki Wiesław
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Bucki Piotr
(2)
Dorocki Sandra
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Kempiński Krzysztof
(2)
Kocój Ewa
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Puciato Daniel
(2)
Saniuk Sławomir
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Stańczyk Izabela
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(2)
Łukasiński Wiesław
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Antczak Zbigniew (socjolog)
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Ballé Michael (1965- )
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Banaś Józef (1950- )
(1)
Barber Lionel (1955- )
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Baron Angela
(1)
Barska Anetta
(1)
Bażyńska-Chojnacka Katarzyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Berger Jonah
(1)
Białek Maja
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Blythe Jim
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Brill Jonathan
(1)
Broadwell Renee
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chaize Jacques (1950- )
(1)
Chandler M. Tamra
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chojnacki Piotr
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Ciach Katarzyna
(1)
Cichosz Adam
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Collins Phillip
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerwonka Piotr
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Danilewicz Dariusz (ekonomia)
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dolot Anna
(1)
Doroba Anita
(1)
Dunal Patryk
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Edwards Jim
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Ferguson James (1953- )
(1)
Ferguson Niall (1964- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fiume Orest J
(1)
Foryś Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(137)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(182)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(195)
Język
polski
(190)
nieznany (po)
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(27)
Przedsiębiorcy
(20)
Dorośli
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. public relations
(3)
Doradcy personalni
(2)
Ekonomiści
(2)
Handlowcy
(2)
Informatycy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Studenci
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Adwokaci
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Księgowi
(1)
Liderzy
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Projektant aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(34)
Przedsiębiorstwo
(31)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Marketing
(17)
Kadry
(15)
Marketing cyfrowy
(12)
Innowacje
(11)
Przywództwo
(11)
Techniki sprzedaży
(11)
Menedżerowie
(10)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Sprzedaż
(9)
Media społecznościowe
(8)
Organizacja
(8)
Reklama
(8)
Sztuczna inteligencja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Kapitał ludzki
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marka (ekonomia)
(7)
Model biznesowy
(7)
Sukces
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Motywacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Zaangażowanie pracowników
(6)
Coaching
(5)
Finanse
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Logistyka
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Praca zespołowa
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie relacjami z klientami
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
COVID-19
(4)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Internet
(4)
Klient
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Konsumenci
(4)
Pracownicy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Relacje biznesowe
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Badania jakościowe
(3)
Customer Experience
(3)
Finanse publiczne
(3)
Informatycy
(3)
Instytucje kultury
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje medialne
(3)
Komunikacja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kontrola zarządcza
(3)
Kreatywność
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kultura
(3)
Marka osobista
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca zdalna
(3)
Produkcja
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Psychologia pracy
(3)
Płaca
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Ryzyko
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Transformacja cyfrowa
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Znak towarowy
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Adaptacja zawodowa
(2)
Administracja publiczna
(2)
Algorytmy
(2)
Audyt
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Automatyzacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Big data
(2)
Biznesplan
(2)
Bogactwo
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Temat: czas
2001-
(59)
1901-2000
(13)
1989-2000
(7)
1945-1989
(5)
2000-
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(30)
Billund (Dania)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Litwa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(66)
Opracowanie
(36)
Monografia
(29)
Podręcznik
(24)
Publikacje fachowe
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(6)
Podręczniki
(6)
Raport z badań
(4)
Poradniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1347)
Edukacja i pedagogika
(814)
Socjologia i społeczeństwo
(643)
Psychologia
(634)
Medycyna i zdrowie
(579)
Zarządzanie i marketing
(195)
Kultura i sztuka
(318)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(309)
Biologia
(304)
Literaturoznawstwo
(281)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(271)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(265)
Rozwój osobisty
(260)
Religia i duchowość
(215)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(205)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(172)
Etnologia i antropologia kulturowa
(129)
Informatyka i technologie informacyjne
(122)
Podróże i turystyka
(118)
Hobby i czas wolny
(117)
Językoznawstwo
(112)
Kultura fizyczna i sport
(107)
Kulinaria
(104)
Geografia i nauki o Ziemi
(101)
Filozofia i etyka
(93)
Praca, kariera, pieniądze
(91)
Fizyka i astronomia
(89)
Styl życia, moda i uroda
(87)
Inżynieria i technika
(78)
Media i komunikacja społeczna
(77)
Ochrona środowiska
(72)
Nauka i badania
(68)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(46)
Transport i logistyka
(42)
Matematyka
(32)
Architektura i budownictwo
(27)
Chemia
(27)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(22)
Dom i ogród
(17)
Archeologia
(11)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Fantastyka
(1)
Fizyka i astromomia
(1)
Hobby i wolny czas
(1)
Inżynieria środowiska
(1)
Polityka
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Szczepienia ochronne--historia
(1)
Szczepienia ochronne--psychologia
(1)
Turystyka i podróże
(1)
195 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Zdążyć przed hakerem : jak przygotować firmę na cyberatak / Jakub Bojanowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 371 stron ; 24 cm.
Po przeczytaniu tej książki: 1. Dowiesz się, w jaki sposób hakerzy wybierają swoje ofiary, jak działają i jaką mają motywację. 2. Zidentyfikujesz zasoby informatyczne firmy, które są szczególnie narażone na cyberzagrożenia. 3. Poznasz standardy i kanony dobrej praktyki w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji. 4. Dowiesz się, jak kadra menadżerska powinna współpracować z fachowcami technicznymi i specjalistami od bezpieczeństwa, aby wspierać rozwój biznesu. 5. Zrozumiesz, w jaki sposób i dlaczego pieniądz elektroniczny i systemy płatności on-line są narażone na ataki hakerów i dlaczego stosowane w tym obszarze zabezpieczenia i technologie muszą być cały czas rozwijane. 6. Poznasz działania, które należy podejmować, aby ataki hakerów wykrywać odpowiednio wcześnie i ograniczać ich negatywne skutki. 7. Dowiesz się, jak postępować, aby w sytuacji, kiedy firma jest ofiarą cyberataku, swoimi działaniami nie pogłębiać kryzysu i zachować swój wizerunek sprawnego i kompetentnego menadżera, który jest w stanie sprostać nawet tak trudnemu wyzwaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat – słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako „bezsensowna”. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja – w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Jonathan Brill, ceniony ekspert w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności, podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z taką potężną falą, ale wręcz wzniosła się dzięki niej na wyżyny. Brill kreśli praktyczny plan zakładający: rozpoznawanie i wykorzystywanie potencjału dziesięciu trendów technologicznych i społecznych, których nakładanie się na siebie może zmienić rzeczywistość Twojej firmy, dopatrywanie się wielkich szans w tym, co na pierwszy rzut oka wydaje się być wielkim zagrożeniem, tworzenie kultury przedsiębiorczości i eksperymentów, budowanie i skalowanie umiejętności przywódczych oraz procesów, dzięki którym Twoja firma będzie zwinniej działać i lepiej przystosowywać się do nowych okoliczności. To zbiór narzędzi prewencyjnych, które pozwolą Ci wykorzystać przypadkowość do własnych celów, czerpać zyski z chaosu i wprowadzić firmę na kurs długoterminowego sukcesu. Odporność na wstrząsy to podstawa Twojej nowej strategii rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu. Podjąłeś decyzję o założeniu firmy? Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz? Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje. Czego się dowiesz? jaką formę opodatkowania wybrać jakiej płatności do ZUS się spodziewać czym są Twoje przychody i koszty kiedy musisz stać się płatnikiem VAT jak rozliczyć magazyn jak ustanowić sukcesora dla swojej firmy jak założyć działalność gospodarczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski. W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502/504 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
„(…) praca stanowi bardzo cenne, kompletne opracowanie poświęcone audytowi logistycznemu. Autorzy w niezwykle przystępny sposób ukazują najważniejsze aspekty audytu, odwołując się zarówno do klasycznych trendów w logistyce, jak i do tych najnowszych. Książka może być zaadresowana do szerokiego kręgu osób zainteresowanych audytem logistycznym, w tym studentów, menedżerów, specjalistów oraz konsultantów”. prof. dr hab. Piotr Jedynak, prorektor ds. polityki kadrowej i finansowej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie „Książka dotyczy audytów logistycznych. Jest źródłem cennych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie i mogą dostarczyć rekomendacji wielu interesariuszom, to jest studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm, uczelni, osobom zajmującym się audytami logistycznymi”. dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. WSL dyrektor Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania Dr hab. dr h.c. Piotr Buła, prof. UEK – profesor w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, profesor w University of Johannesburg (RPA). Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN. Stypendysta w Grand Valley University (USA). Były dyrektor Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a obecnie prorektor ds. projektów i współpracy tej uczelni. Ma wieloletnie doświadczenie biznesowe w działalności konsultingowej, w zakresie zarządzania międzynarodowego, audytu wewnętrznego, logistyki oraz nadzoru korporacyjnego. Autor lub współautor ponad dwustu publikacji naukowych, wypowiedzi eksperckich oraz analiz z zakresu zarządzania i audytu wewnętrznego. Współredaktor publikacji zatytułowanej The Future of Management: Industry 4.0 and Digitalization (2020) oraz współautor monografii Management, Organisations and Artificial Intelligence. Where Theory Meets Practice (2021). Dr Bartosz Niedzielski – adiunkt w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Stypendysta w Deggendorf Institute of Technology (Niemcy) oraz University of Greenwich (Wielka Brytania). Odbył staże naukowo-badawcze między innymi w University of Oxford (Wielka Brytania) oraz London School of Economics (Wielka Brytania). Doświadczenie zawodowe zdobył w międzynarodowych korporacjach w sektorze BPO/SCC. Jest autorem lub współautorem publikacji z zakresu ekonomii oraz zarządzania, w tym współautorem monografii Management, Organisations and Artificial Intelligence. Where Theory Meets Practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
skontrum
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI. Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
skontrum
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej